Tijdens het intakegesprek gaf de klant aan zich te storen aan het gebrek aan overzicht en de onlogische indeling van de spullen in haar keuken. Na een langdurige verbouwing was het de klant nog niet gelukt hier aan toe te komen.
Na de intake heeft de klant besloten om Windkracht Organizing in te schakelen. Er is ook gekozen voor de styling service.
Er was weinig overzicht in de kruidenlade. Hierdoor was het moeilijk voor de klant om te zien welke producten er op voorraad waren.
Er waren onvoldoende geschikte organizingproducten aanwezig voor alle kruiden.
De complete kruidenlade is leeg gehaald en schoon gemaakt. Hierna is er een uitschuifbaar opbergsysteem voor de kruiden in de lade geplaatst.
Er zijn nieuwe kruidenpotjes toegevoegd en deze zijn voorzien van een label met hierop de naam van de kruiden.
Hierdoor ontstaat er rust en overzicht.
Achterin de lade zijn extra transparante organizers toegevoegd. Hierin zijn de voorraad kruiden, sauzen, garnering en vitaminen per categorie opgeborgen.
Omdat er een nieuwe indeling is gemaakt hebben de spullen uit deze lade een andere plaats gekregen in de keuken.
Alle voorraad (koffie, thee, crackers, bloem etc.) zijn uit de verpakking gehaald en in voorraaddozen geplaatst. De voorraaddozen hebben een transparant design, zijn stapelbaar en hebben verschillende afmetingen. Alle voorraaddozen zijn tevens voorzien van een label met hierop de naam van het product dat in de voorraaddoos wordt bewaard. In een oogopslag is het vanaf nu inzichtelijk wat er op voorraad is.